جذب هزار و ۷۰۰ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی استان قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از جذب هزار و ۷۰۰ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها خبر داد و گفت: برای این سرمایه گذاران زیرساخت‌های لازم برای استقرار صنایع فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از جذب هزار و ۷۰۰ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از هزار مورد در مرحله بهره‌برداری و تولید قرار دارند.

به گفته خانپور، تاکنون برای جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار زمین تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: سیاست اصلی ما ایجاد زیرساخت و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف جذب سرمایه گذاران برای ایجاد رونق و جهش تولید و اشتغالزایی است.

خانپور ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه دشمنان موجب کاهش سرمایه گذاری صنعتی در استان نشده است و در سال‌های اخیر هم از حیث سرمایه گذاری ریالی و هم از حیث تعداد با رشد حضور سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین روبه رو بوده ایم.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر در صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین، اشتغال دارند گفت: با تکمیل طرح‌های در دست اجرا میزان اشتغال شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به بیش از ۵۵ هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین به دلیل فرهنگ بالای سرمایه پذیری، زیرساخت‌های مناسب و قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور از حیث ریلی و آزادراهی و همچنین نزدیکی به پایتخت از مکان‌های جذاب برای سرمایه گذاران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.