کشف فرآورده خام دامی غیربهداشتی در یاسوج

۳ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در یاسوج کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی روئین تن رئیس اداره دامپزشکی بویراحمد گفت: در بازدید و بازرسی مشترک دامپزشکی، صمت، جهادکشاورزی و تعزیرات حکومتی از مراکز تولید، بسته بندی و توزیع فرآورده خام دامی در شهر یاسوج، ۳ تن فرآورده خام دامی از نوع آلایشات مرغی و شنیسل در دو مرکز نگهداری فرآورده‌های خام دامی شناسایی، ضبط و معدوم شد.

روئین تن افزود: حفظ سلامت و برقراری امنیت غذایی جامعه در هر شرایطی و به ویژه بحران شیوع کرونا اولویت اصلی و وظیفه دامپزشکی است که در بستر نظارت‌های مستمر کارشناسان این اداره ادامه دارد.

او بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضا و مصرف فرآورده‌های خام دامی در این فصل، نظارت کارشناسان دامپزشکی در این ایام افزایش می‌یابد که امسال علاوه بر این موضوع، بحران بیماری تنفسی کرونا سبب حساسیت بیشتر کارشناسان در نظارت‌های بهداشتی شده است.

دکتر روئین تن از مردم درخواست کرد برای حفظ سلامت خود و در امان ماندن از بیماری‌هایی مانند کرونا به نکات و توصیه‌های بهداشتی ارائه شده از سوی کارشناسان این اداره توجه و در خرید فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود دقت کافی نموده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۲ به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.