امام جمعه کرمان:

زحمات خبرنگاران در پیشگاه خدا ثبت و ضبط می شود

امام جمعه کرمان گفت: تنها چیزی که جایی ثبت و ضبط نمی‌شود زحمات خبرنگاران است و زحمات آن‌ها فقط در پیشگاه خداوند ثبت و ضبط می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان با حضور در صداوسیمای مرکز کرمان با تبریک وگرامی داشت روز خبرنگار، از ساختمان و زحمات کارکنان در این مرکز بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این دیدار گفت:سه مناسبت در این روز‌ها وجود دارد و قابل احترام هستند و مناسبتی‌هایی که از دیشب آغاز شده ورود به ماه محرم است و تجلیل از بزرگترین وخونین‌ترین انقلاب تاریخ اسلام ویک طرف جبهه حق و مظلومیت کامل و طرف دیگر جبهه باطل است و ما وظیفه سنگینی را در مورد تبیین حق در ابعاد مختلف با الهام گرفتن از عاشورا داریم و هر سال تجدید می‌شود.

او افزود: مناسبت دیگری که در آن هستیم تجلیل از آزادگان سرافراز است که سال‌ها درس ایثار و مقاومت و صبوری و استقامت را به نمایش گذاشتند در صحنه‌های مختلف  از هویت انسانی و اسلامی خودشان دفاع کردند و روزهای سختی را پشت سر گذاشتند وقتی آزادگان را می‌بینیم باید در مقابل آن سختی ها با تمام وجود تکریمشان کنیم.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان داشت:مناسبت دیگری که باز هم این روز‌های اخیر داشتیم روز‌های بسیار حساس تجلیل از خبرنگاران است  خبرنگاری عشق ، ایثار و گذشت می‌خواهد و مشکلاتی پیش می‌آید که باید منفعتشان را زیر پا بگذارند تا وظیفه انسانی و اسلامی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: درهشت سال دفاع مقدس خبرنگاران چه حماسه‌هایی را خلق کردند که هر کسی حاضر نیست در آن صحنه‌ها حضور داشته باشد خبرنگاری شجاعت می‌خواهد.

او افزود: وظیفه دیگری که بر دوش خبرنگار موفق است خبر را خوب انتخاب کند و هم خبر را خوب منعکس کند و خبرنگار خبر را طوری منتقل و منعکس می‌کند که افرادی که در صحنه حضور ندارنداین حس به آن‌ها دست می دهد که در آنجا حضور داشتند و مسئله را دیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: تنها چیزی که جایی ثبت و ضبط نمی‌شود زحمات خبرنگاران است و زحمات آن‌ها فقط در پیشگاه خداوند ثبت و ضبط می‌شود.

امام جمعه ونماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان داشت:من از صدا و سیماکه منعکس کننده اخبار است تشکر می‌کنم که اخبار را در استان پهناور کرمان پوشش می‌دهد مشکلات را به هر نحوی انعکاس می‌دهد.

در ادامه این در دیدار ، علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: استان کرمان پهناورترین استان کشور است و با توجه به وسعت استان کرمان، مسائل، مشکلات وهمچنین بلایای طبیعی در گوشه گوشه این دیار زیاد است که همین امر کار را برای ما اهالی رسانه‌ بیشتر و دوچندان می‌کند.

علیرمضانی با اشاره به تهیه گزارش در بخش کرونایی یکی از بیمارستان‌های شهر، بیان کرد: در این ایام کرونایی باید باوری را ایجاد کنیم که خطر در کمین است و بایستی به طور جدی مواظب باشیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با اشاره به وجود برخی حاشیه‌ها در شهر مانند مهریه‌ای که تعداد بسیار زیادی گل را در برداشت و بلاتکلیف در گلزار شهدای کرمان رها شده بود، عنوان کرد: رسانه ما علاوه بر پیشبرد حرفه خود، به دنبال اصلاح اشتباهاتی است که در اجتماع رخ می‌دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.