مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

کردستان در زمینه تامین نیروی انسانی کمبودی ندارد

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در زمینه تامین نیروی انسانی به ویژه در دوره ابتدایی مشکلی نداریم و منابع انسانی کافی در اختیار هست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اختصاص معلم به کلاس درس را اولویت اول در سازماندهی نیروی انسانی بیان کرد و گفت: استان در زمینه نیروی انسانی به ویژه در دوره ابتدایی مشکلی نداردو منابع انسانی کافی در اختیار هست و ضرورت دارد که این موضوع مدیریت شود.

قربانی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در آغاز سال تحصیلی جدید، کلاس‌های درس با حضور دانش آموزان تشکیل شود، تعطیلی طولانی مدت مدارس را دارای آسیب دانست و گفت: تلاش می‌شود با واکسیناسیون معلمان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدارس بازگشایی و آموزش حضوری باشد.

او با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و ضرورت مدیریت مسئولانه امور، گفت: سازماندهی نیرو‌های جدید الورود و استخدامی‌ها باید در مناطق مورد نیاز به غیر از مرکز استان انجام و موضوع به دقت، سرعت و جامعیت مدیریت شود.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به تعویق در برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تاخیر در ثبت نام و ثبت سفارش کتاب‌های درسی، بر مدیریت هدایت تحصیلی و ثبت نام دانش آموزان پایه دهم بر اساس اولویت‌های تعیین شده و پیگیری اقدامات لازم از طریق سامانه‌های مربوطه تاکید کرد.

قربانی با اشاره به ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان، و عملکرد استان در این خصوص، گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده، تعدادی از دانش آموزان پایه‌های ورودی از جمله اول ابتدایی، هفتم و دهم بر اساس برنامه زمان بندی ابلاغی، اقدام به ثبت سفارش نکرده اند که ضرورت دارد اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و والدین به موقع کتاب‌های درسی دانش آموزان خود را از طریق سامانه به صورت اینترنتی ثبت سفارش دهند.

او در پایان سخنانخود بیان کرد: ایجاد کلاس و واحد آموزشی جدید ممنوع است و در صورت نیاز باید فرایند کار طی شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.