معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی ضروری است

کوثری گفت: هیچ مانعی برای مطالبه‌گری وجود ندارد و ضرورت دارد تا امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی احیا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با دبیر و معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر نباید به یک‌محدوده، زمینه و دستگاه خاص محدود شود بلکه باید در حوزه‌های مختلف ورود شود تا فریضتین به درستی تبیین و نهادینه شود.

وی افزود: سیستان و بلوچستان دارای شرایطی خاصی است و بر این اساس باید برنامه‌های محرم و دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر به صورت عام و خاص در نظر گرفته و عملکرد گذشته نیز بررسی و آسیب‌شناسی شود تا در آینده شاهد تقویت کار‌ها باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همه مردم و مسوولان باید شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر را آموزش ببینند که در همین راستا با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ششمین روز از دهه احیا نشستی به صورت برخط و در بستر اینترنت با موضوع "نقدپذیری، تعالی و توسعه اخلاق" ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر و تدوین برنامه‌های جامع و کامل در این دهه ادامه داد: استانداری نیز این آمادگی را دارد تا در حد توان در برنامه‌های مختلف با این ستاد همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار