مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب:

رعایت ضوابط بهداشتی در بناب به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافته است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب گفت:سرعت بالای انتشار و ابتلای بیشتر ویروس کرونا و ویروس جهش یافته دلتا فشار سنگینی به سیستم درمان شهرستان وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکتر وحید رضائی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب  گفت:رعایت ضوابط بهداشتی در شهرستان به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافته است.

اوافزود: با توجه به سرعت انتشار ویروس جهش یافته دلتا و ابتلای بالای این ویروس ضرورت الزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش احساس می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند با ساده انگاری در امان باشد.

او اظهار کرد: با ادامه این روند با یک بحران بزرگ در شهرستان بناب مواجه خواهیم شد.

مدیر شبکه بهداست و درمان بناب از بستری شدن ۱۹ نفر در یک روز در شهرستان خبرداد و افزود: افزایش مبتلایان باعث شده بخش‌های داخلی را انتقال داده و تخت‌های کرونایی را افزایش دهیم.

دکتر رضائی با اشاره به خستگی کادر درمان شهرستان گفت: با ادامه همین روند بستری با کمبود شدید کادر درمان مواجه خواهیم شد.

اواعلام کرد: در مرداد ماه جاری ۱۶۷ نفر بیمار کرونایی در بناب بستری شده اند که ۱۵ نفر فوتی داشتیم و ۳۳۶ نفر با علایم مثبت نیز شناسایی شده اند.

او در عین حال از کسب رتبه اول استان در امر واکسیناسیون خبرداد و تأکید کرد: در صورت عدم همکاری و عدم رعایت ضوابط بهداشتی باید از سالن‌های ورزشی برای بستری مبتلایان به کرونا استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار