تحریم‌های آمریکا علیه روسیه، لبنان، سوریه و عراق

وزارت خارجه آمریکا از تحریم شماری از نهاد‌های روسی، لبنانی، سوری و عراقی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، وزارت خارجه آمریکا از اعمال تحریم‌هایی علیه شماری از نهاد‌های روسیه، لبنان، سوریه و عراق خبر داد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد تحریم‌هایی علیه حزب الله عراق، عصائب اهل حق عراق و گردان‌های حزب الله عراق وضع شده است. وزارت خارجه آمریکا همچنین مدعی شد نهاد‌های تحریم شده ممنوعیت مبادله تسلیحات کشتار جمعی که شامل کشور‌های ایران، سوریه و کره شمالی می‌شود را نادیده گرفته اند.

وزارت خارجه آمریکا همچنین مدعی شد نهاد‌های تحریم شده ممنوعیت مبادله تسلیحات کشتار جمعی که شامل کشور‌های ایران، سوریه و کره شمالی می‌شود را نادیده گرفته اند.

در این راستا دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه موسسه تحقیق و تولید «پولسار»، شرکت اجاره کننده هواپیما‌ها موسوم به «گرین لایت مسکو» و «آسیا اینوست» روسیه اعمال کرد. آمریکا مدعی است این شرکت‌ها قوانین آمریکا مبنی ممنوعیت اشاعه سلاح‌های کشتار جمعی در زمینه عراق، کره شمالی، سوریه و آمریکا را نقض کرده‌اند.

گفتنی است دولت آمریکا این دستور را امروز در ثبت فدرالی منتشر کرد؛ جال آنکه این سند نشان می‌دهد تصمیم در ۲۹ ژوئیه گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار