فرماندار ویژه خرمشهر:

راه اندازی دانشگاه خبر در اروند یک نیاز است

حیدری گفت : گرفتن امتیاز راه اندازی دانشگاه خبر در منطقه آزاد اروند یک نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در جمع خبرنگاران، گفت: از نظر داشتن امکانات و ظرفیت، راه اندازی دانشگاه خبر در جنوب غرب خوزستان  فرصت مناسبی برای جذب دانشجویان به ویژه دانشجویان خارجی است که  برای انجام این کار عزم جدی نیاز دارد.

او در ادامه بر ضعف زیرساخت حمایتی در اروند به ویژه در شهرستان خرمشهر برای انجام کار حرفه ای رسانه ای تاکید کرد و گفت: زیرساخت های لازم  در خرمشهر برای توسعه رسانه و افزایش سواد رسانه ای مردم، شفاف سازی امور و پاسخگویی مسئولان در این حوزه  بسیار ضعیف است.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: اگر تقویت جریان رسانه ای در منطقه  دنبال می شود باید از هر نهاد مدنی برای تقویت رسانه استفاده کرد.

حیدری، راه اندازی خانه مطبوعات و باشگاه مطبوعات را گامی در این راستا دانست و گفت: راه اندازی خانه مطبوعات و باشگاه مطبوعات تکمیل دهنده همدیگر هستند و باعث تقویت رسانه در منطقه اروند خواهند بود.

او استقلال، نواندیش و خلاق بودن ، نقد سازنده و نقدپذیری در حوزه رسانه  را بسیار مهم دانست و توضیح داد:  با توجه به اینکه مردم همیشه به مسئولان دسترسی ندارند رسانه باید صدای بلند و زبان گویای مردم باشد و مسئولان باید در جهت رفع مشکلات تلاش کنند.

حیدری افزود: هیچ مدیری بدون نقص نیست و همه ما باید در اتاق فکر رسانه تجدید نظر کرده و در مسیر پالایش و تقویت حرکت کنند.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.