نقش‌جهان آماده فینال جام‌حذفی

فینال جام‌حذفی فوتبال کشور، امشب بین دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پس از پایان فصل بیستم لیگ‌برتر فوتبال کشور، حالا قطار جام‌حذفی هم به مقصد پایانی خود رسیده و از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب دو تیم فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان اصفهان برای قهرمانی خواهند جنگید.

ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال سپاهان اصفهان یعنی نقش‌جهان که یکی از ۴ ورزشگاه بزرگ و متجهز ایران به‌شمار می‌رود میزبانی این بازی مهم و حساس را برعهده دارد.

پیش از این قرار بود بازی فینال جام‌حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود، اما به‌دلیل آماده نبودن ورزشگاه برای میزبانی، این میزبانی به اصفهان رسید.

البته زیبایی ورزشگاه ۷۵هزار نفری نقش‌جهان به حضور هواداران است که حساسیت و جذابیت بازی را دو چندان می‌کنند. اما همچنان به‌دلیل ویروس کرونا بازی‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست.

این بازی اهمیت بسیار زیادی برای دو تیم دارد، چرا که برنده جام‌حذفی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، به‌همین دلیل سازمان‌لیگ فوتبال ایران اصفهان و ورزشگاه نقش‌جهان را لایق این فینال دانسته و در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش‌جهان این فینال مهم برگزار خواهد شد.

این درحالی است که این بازی سیزدهمین حضور استقلال در فینال جام‌حذفی است، آن‌ها با ۷ قهرمانی و ۵ نایب‌قهرمانی رکورددار حضور در فینال جام‌حذفی و به‌دنبال کسب هشتمین قهرمانی‌شان در این فصل جام‌حذفی هستند.

فولاد نیز برای نخستین‌بار به فینال جام‌حذفی رسیده و باید دید می‌تواند برای اولین‌بار هم قهرمانی جام‌حذفی را تجربه کند یا خیر.

ورزشگاه نقش‌جهان میزبان فینال سی‌وچهارمین دوره جام‌حذفی خواهد بود و پس از پایان بازی تیم قهرمان جشن باشکوه قهرمانی‌اش را در اصفهان برپا می‌کند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار