مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران:

از کوچک ترین تخلفی در نظام مهندسی چشم پوشی نمی کنیم

یک مقام مسئول گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به هیچ عنوان از کوچک ترین تخلف در حوزه مهندسی کشور چشم پوشی نمی‌کند.

خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی و هیئت شورای مرکزی برای برگزاری انتخابات نظام مهندسی، تاکنون جلسات متعددی را برای جلوگیری از تخلف برگزار کرده است، گفت: تمامی موارد لازم برای ثبت نام متقاضیان در این انتخابات بررسی شده تا مشکل و یا تخلفی در طول برگزاری این انتخابات صورت نگیرد.

او با بیان اینکه این دوره از انتخابات یک تفاوت بسیار مهمی با دوره‌های بعدی دارد، گفت: در این دوره ما سعی کرده ایم شفافیت را در دستور کار خود قرار دهیم و این موضوع برای ما در اولویت است به طوری که به هیچ عنوان از کوچک ترین تخلف و یا اشتباهی در بخش نظام مهندسی چشم پوشی نمی‌کنیم.

محبت خواه بیان کرد: تمامی موارد از جمله استعلام ۴ گانه در این بخش را هیئت اجرایی در این زمینه به صورت ذره بینی و با دقت بررسی خواهند کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: ما در این دوره سعی خواهیم کرد که در یک فضای آرام و سالم هیئت مدیره نظام مهندسی را انتخاب کنیم تا جامعه مهندسی و صنفی که در این دوره وارد کشور می‌شوند در مقایسه با دوره‌های گذشته شاهد کیفیت بیشتری در بخش ساخت و ساز باشیم.

محبت خواه یادآور شد: طبق بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر میزان کیفیت ساخت و ساز و همچنین کاهش گودبرداری‌های خطرناک در استان تهران در مقایسه با سال‌های گذشته کاهش بسیار زیادی پیدا کرده که البته با نظارت‌های بیشتر در تمامی بخش‌ها توسط بازرسان و مدیران ادارات کل راه و شهرسازی امیدواریم این مشکلات کوچک هم برطرف شود.

او اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران همواره در بحث تخلفات مهندسی ورود کرده و ما به طور مستمر تمامی این موضوعات را رصد می‌کنیم تا شاهد کاهش کیفیت ساخت و ساز و همچنین بروز تخلفات در این بخش نباشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: تمامی استاندارد‌ها و اقدامات نظام مهندسی از جمله در بحث طراحی و اجرای ساخت و ساز به صورت کامل تعریف شده و در این همین بخش اداره کل راه و شهرسازی استان تهران هم به صورت تصادفی و با مدیریت دقیق تمامی این موارد را بررسی می کند و اقدامات لازم را در این بخش انجام می‌دهد.

محبت خواه در پایان تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به هیچ عنوان از کوچک ترین تخلف در حوزه مهندسی کشور چشم پوشی نمی‌کند و به صورت کامل بر تمامی روند ساخت و ساز و مهندسی کشور نظارت می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار