کشف بیش از ۹ تن اقلام احتکار شده در هرسین/ ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهر نوسود کشف شد

فرمانده انتظامی هرسین از کشف ۹ تن و ۴۲۰ کیلوگرم اقلام اساسی احتکاری شامل روغن خوراکی و پودر رختشویی در این شهرستان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی عزیزیان فرمانده انتظامی هرسین گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی هرسین از وجود یک انبار محل احتکار کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در در کمربندی شمالی هرسین شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم به عمل آمد.

عزیزیان افزود: در این بازرسی ۶.۵ تن روغن خوراکی جامد، یک تن روغن خوراکی مایع و یک تن و ۹۲۰ کیلوگرم پودر رختشویی احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس هرسین از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در نوسود

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهر نوسود از توابع این شهرستان خبر داد.

حیدر حق جویان افزود: پس از اطلاع پلیس ماموران بخش نوسود از حضور تعدادی قاچاقچی در نقاط مرزی، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

او ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران و به جا گذاشتن بار قاچاق خود، با توجه به شناختی که از مناطق صعب العبور منطقه داشتند موفق به فرار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته در محل ۷۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق را کشف کردند.

حق جویان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۹۰۰ میلیون ریال می‌رسد، از تلاش برای دستگیری قاچاقچیان شناسایی شده خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در "کرمانشاه"

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در "کرمانشاه" و اعتراف او به ارتکاب ۳۱ فقره سرقت خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر "کرمانشاه" رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت حین گشت زنی در چهار راه سیلو به فردی حین سرقت قطعات خودرو برخورد و پس از تعقیب و گریزی کوتاه مدت وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳۱ فقره سرقت قطعات خودرو در نقاط مختلف شهر "کرمانشاه" اعتراف کرد.

جاویدان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده سرقت از جمله اولویت‌های پلیس کرمانشاه است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.