مروری بر خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

انتظارات مردم از دولت سیزدهم و زمان بر بودن حل مشکلات اقتصادی از جمله مباحث امامان جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود شرفی خطیب جمعه سبزوار گفت: مشکلاتی فراون در کشور وجود دارد و مردم ایران توقع و انتظار حل یک شبه این مشکلات را از دولت سیزدهم ندارند؛ مشکلات اقتصادی کشور با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و تلاش شبانه روزی و جهادی افراد توانمند، انقلابی و پاکدست برطرف می‌شود.

او با اشاره به آغاز فعالیت دولت سیزدهم افزود: اعتماد سازی، امید آفرینی با کار جهادی و حل مشکلات مردم مهمترین انتظار ملت از دولت مردمی سیزدهم است.

خطیب سبزوار ادامه داد: با همدلی و انسجام بین دولت، مجلس و قوه قضاییه و اتکا به مسئولان انقلابی و دغدغه‌مند و مردمی، رابطه آسیب دیده دولت و ملت ترمیم و سرمایه اجتماعی در جامعه تقویت می‌شود، مراسم تنفیذ در فضای آکنده از صفا، صمیمیت و معنویت برگزار شد که قابل مقایسه با کشور‌های مدعی دموکراسی که در انتقال قدرت بین آن‌ها درگیری رخ می‌دهد، نیست.


بیشتر بخوانید


شرفی بیان کرد: این مراسم بیانگر افتخار و آبروی نظام و حاکی از عقلانیت و آرامش حاکم بر نظام اسلامی و منطقی بودن در برابر نظام‌های مدعی دموکراسی است.

محمدحسین میری امام جمعه موقت گناباد گفت: ظلم ستیزی، فساد ستیزی و مردمی بودن باید رویکرد اصلی فعالیت‌های رییس جمهوری و دولت سیزدهم قرار گیرد؛ شعار‌های انتخاباتی رئیس جمهوری باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توان دولت سیزدهم در صحنه عمل عینیت یابند.

او افزود: تحقق این شعار‌ها نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و استفاده از نیرو‌های توانمند و فساد ستیز و پاک دست در بدنه چهار هزار نفری مدیریتی و زیرمجموعه دولت در بخش‌های مختلف است.

امام جمعه موقت گناباد ادامه داد: هرچند قوه قضاییه با فساد و مفسدان برخورد می‌کند، اما قوه مجریه نیز باید بستر‌های ایجاد فساد را در کشور بخشکاند.

 

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.