در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

طراحی بستر نسخه نویسی الکترونیکی در آرمان‌های بیمه گر

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: هرچند تعرفه خدمات پزشکان با قیمت واقعی فاصله دارد، اما در سال گذشته اقدامات کارشناسی خوبی در این زمینه انجام شده است.

محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم اصلاح تعرفه‌های خدمات پزشکی در کشور اظهار کرد: در سال گذشته اقدامات کارشناسی خوبی در زمینه تعرفه گذاری خدمات پزشکان واقعی و ریل گذاری مناسبی در کشور انجام شده است، اما به طور کلی تعرفه خدمات پزشکان با قیمت واقعی به دلیل تورم موجود در جامعه فاصله دارد.

او ادامه داد: تعرفه‌های خدمات پزشکی در انتهای سال گذشته و ابتدای سال جاری اصلاح شده است و اتفاقات خوبی رخ داده تا هزینه‌های مرتبط پرداخته شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی بیان کرد: امروزه در خصوص نسخه نویسی الکترونیکی کمیته و دبیرخانه‌ای در سازمان نظام پزشکی تشکیل شده است تا فرآیند‌های مختلف با هدف هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها اصلاح شود همچنین کار‌های خوبی در زمینه اصلاح فرآیند‌های مختلف با صندوق‌های بیمه گر شده است.

جهانگیری تاکید کرد: در حوزه نظام ارجاع و پزشک خانواده کار‌های خوبی در زمینه مشارکت بخش خصوصی شده است و امروزه در بستر نسخه نویسی الکترونیکی در سازمان‌های بیمه گر طراحی شده است و این کار در چهار استان به صورت پایلوت اجرایی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار