بررسی مشکلات ۶ واحد تولیدی قزوین در کارگروه ستاد تسهیل

مشکلات و درخواست‌های ۶ واحد تولیدی استان قزوین در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  مشکلات و درخواست‌های ۶ واحد تولیدی استان قزوین در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفت و برای رسیدگی به آن‌ها به دستگاه‌ها و بانک‌ها دستورات لازم صادر شد.

در این نشست مدیران واحد‌های تولیدی کیان الماس الموت در زمینه دریافت مجوز انتقال چاه آب و افزایش ظرفیت آب و برق، گروه صنعتی ویتانا در خصوص تمدید مهلت زمان ساخت طرح‌های توسعه و کشت و صنعت خوشه دشت در مورد تنفس بازپرداخت تسهیلات ارایه شده مطرح شد.

در این کارگروه همچنین شرکت‌های کنتورسازی درخواست توقف عملیات اجرایی و تقسیط بدهی‌های بانکی، آپادانا سرام در مورد صدور کارت بازرگانی موقت بدون درنظر گرفتن بدهی‌های معوق بانکی و مالیاتی و شیشه مینا در مورد مشکل ثبت سفارش با گمرک را مطرح کردند.

بابک دین پرست قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور و استاندار قزوین دستور رسیدگی به درخواست‌ها و تقاضای واحد‌های تولیدی یاد شده را با نگاه تسهیل گری و رفع موانع تولید به دستگاه‌های مربوطه از جمله شرکت‌های آب منطقه ای، گاز و توزیع برق، گمرک، امور مالیاتی، اداره کل استاندارد و بانک‌های صادرات، توسعه تعاون، مسکن، پاسارگاد، ملت و سپه صادر کردند.

در این نشست همچنین تاکید شد در صورت فریز و نگهداری بخشی از منابع تسهیلات مورد نظر به واحد‌های تولیدی از سوی بانک ها، این اقدام خلاف قانون بوده و با مدیران بانکی متخلف برخورد می‌شود.

استان قزوین بیش از چهار هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.