بنا: مردم مدال طلای رضا گرایی را از ما قبول کنند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران درباره عملکرد ملی پوشان این رشته در المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب مدال طلا توسط محمدرضا گرایی آزادکار وزن ۶۷ کیلوگرم اظهار داشت: از نظر شما کسب مدال طلا دوست داشتی است و خود من هم این موضوع را خیلی دوست دارم، اما از نظر نتیجه می‌توانست بهتر از این باشد.

او ادامه داد: من ناراحت علی گرایی کاپیتان تیم ملی هستم، زیرا اکنون وقت این بود که در توکیو طلا یا حتی برنز کسب کند. شاید از دست دادن طلا باعث شده که شب قبل نخوابد.

او بیان کرد: در مجموع خوشحالم برای اینکه مردم شاد شدند و این طلا مبارک همه و حلال محمدرضا گرایی باشد. امیدوارم همین مدال طلا را مردم از ما قبول کنند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا روی مدال محمدرضا گرایی حساب باز کرده بود، گفت: گروه رضا سخت بود و دلاوری کرد. قابلیت‌های او را می‌شناختیم، اما او میدان بزرگی را ندیده بود. او باهوش و کشتی گیر بزرگی است. همه کارشناسان و کادر فنی برای او شانس کمی متصور بودند، اما رضا گرایی دلاوری را به همه ثابت کرد.

او عنوان کرد: ارزش مدال المپیک زیاد است. استابلر سال قبل سه طلای جهانی گرفت اکنون برنز المپیک می‌گیرد و خوشحال می‌شود و گریه و از کشتی خداحافظی می‌کند، این بزرگی المپیک و ارزش آن را نشان می‌دهد. چرا می‌گویند میدان المپیک بزرگ و مدال آن عظمت دارد، چون ۴ سال یکبار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
شما معرکه ای جناب بنا. انشاالله المپیک بعدی همه شون طلا میگیرن.
آخرین اخبار