شلیک 3 راکت از لبنان به سمت اراضی اشغالی+ تصاویر

منابع خبری اعلام کردند ۳ راکت از مناطق مرزی لبنان به سوی یکی از شهرک‌های صهیونیست نشین اراضی اشغالی پرتاب شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صابرین نیوز، منابع صهیونیستی اعلام کردند در شهرک‌ «کریات شمونه» آژیر خطر به صدا در آمده است و بعد از آن حداقل ۳ راکت از مناطق مرزی لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اراضی اشغالی پرتاب شده و «گنبد آهینن» (سیستم پدافند هوایی صهیونیست‌ها) در رهگیری و انهدام آن شکست خورده است.

شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: گنبد آهنین در رهگیری راکت‌ها ناتوان بوده و ۲ فروند از این راکت‌ها به شهرک کریات شمونه اصابت کردند.

تاکنون از شدت خسارات و تعداد تلفات این حادثه خبری منتشر نشده است و ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است تنها چهار صهیونیست که دچار ترس شده بودند امدادرسانی شده‌اند در حالی که منابع رسانه‌ای از زخمی شدن این چهار صهیونیست هنگام فرار به پناهگاه و انتقال یافتن به بیمارستان خبر دادند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند نظامیان این رژیم در پاسخ به این راکت‌ها منطقه «سهل الخیام» را در مرز لبنان با توپخانه هدف قرار دادند.

خبرگزاری الجزیره به نقل از سخنگوی نظامیان صهیونیست نوشت:  سه فروند راکت به سمت الجلیل از مناطق مرزی لبنان پرتاب شد که یکی از آن‌ها به داخل خاک لبنان سقوط کرد و  دو فروند دیگر به الجلیل اصابت کردند.

مقامات صهیونیستی اعلام کردند شهرک‌نشینان تا اطلاع ثانوی به داخل پناهگاه‌ها بروند.

خبرگزاری شهاب به نقل از منابعی افزود: احتمال می‌روند این راکت‌ها از سوی فلسطینیان داخل لبنان پرتاب شده باشد.

در این خصوص، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی اصابت ۲ فروند راکت به شهرک‌های صهیونیست نشین نوار مرزی لبنان با اعضای کابینه خود جلسه فوری تشکیل داد.

منابع خبر لبنان از وقوع آتش‌سوزی گسترده درمناطق جنوبی لبنان براثر شلیک توپخانه رژیم صهیونیستی و نقض حریم هوایی جنوب لبنان به وسیله پهپاد جاسوسی این رژیم خبر دادند.

خبرگزاری المیادین اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که صرف نظر از هویت شلیک کنندکان راکت‌ها، مسئولیت کامل آن بر عهده دولت لبنان است.

با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به مناطق جنوب لبنان، فرمانده نیروهای یونیفل سازمان ملل در لبنان از تماس با مقامات لبنانی و درخواست برای خویشتنداری سخن گفت.

 

 

هدف قرار گرفتن اراضی اشغالی از سوی لبنان+ تصاویر

هدف قرار گرفتن اراضی اشغالی از سوی لبنان+ تصاویر

«افیخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در حساب توئیتر خود نوشت: رزمایش‌های نظامی برنامه ریزی شده در سال ۲۰۲۱ در امتداد مرز لبنان آغاز شده است. این رزمایش با هدف بررسی آمادگی نیرو‌های ارتش رژی صهیونیستی و آمادگی آن‌ها برای روز‌های احتمالی جنگ در مرز لبنان، با توجه به تجارب نظامی قبلی آغاز شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
کار خودشونه میخوان به لبنان حمله کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر منافقین و کفار
مرگ بر اسرائیل
انشاالله تا نابودی رژیم جعلی اسرائیل چیزی باقی نمانده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
باید مواظب شیطنت صهیونیست ها بود احتمالا دنبال ماجراجویی هستند البته اگر با استفاده از این زمینه سازی ها شرارتی انجام دادند باید پاسخ کوبنده ای داده شود .
آخرین اخبار