بانوی المپیکی بوشهر به شهر خود بازگشت

فاطمه کرم زاده بانوی المپیکی بوشهر با استقبال مسئولان وارد فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه کرم‌زاده بانوی المپیکی تیراندازی استان بوشهر با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان و تعدادی از مدیران این اداره کل و هیات تیراندازی وارد فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر شد.

او در بدو ورودش به بوشهر گفت: با توجه به اینکه اولین تجربه حضور در المپیک را داشتم بنابراین نسبت به نتایجی که به دست آوردم از عملکرد خودم راضی هستم و تجربه خیلی خوبی کسب کردم.

کرم‌زاده افزود: به طور قطع برای کسب مدال پا به میدان جهانی گذاشته بودم و با توجه به اینکه در مسابقات جهانی کرواسی رکورد نزدیک به رکورد‌های جهانی را زده بودم و در رشته خفیف هم رکورد ۱۱۷۱ را زدم و با همین رکورد فینالیست شدم، انتظار داشتم در مسابقات المپیک این رکورد را تکرار کنم، ولی به علت اینکه گردش باد زیاد بود و به همین دلیل تمرین کمی با فشنگ نسبت به دیگر کشور‌ها داشتیم و باید خارج از سیبل می‌گرفتیم، کار ما سخت شده بود، ولی با تمام این شرایط توانستم رکوردی را ثبت کنم که در تمرین‌ها هم به دست نیاورده بودم به گونه‌ای که از ۴۰ تیر شلیک شده ۳۸ تیر به مرکز زدم و فقط ۲ تیر ۹ زدم که مجموع امتیازات ۳۹۸ شد و همچنین در بادی، اولین راندم زیاد جالب نبود و اگر دقت بیشتری داشتم فینالیست می‌شدم.

بانوی المپیکی تیراندازی استان بوشهر درباره پیش بینی‌های قبل از مسابقات در مورد کسب بهترین نتیجه در سه وضعیت اشاره کرد و ادامه داد: وضعیت به زانو بهترین وضعیتم است و در این وضعیت جزو اولین‌ها هستم وضعیت درازکش شرایطم خیلی خوب نیست و این اواخر داشتم روی این وضعیت کار می‌کردم و امید داشتم که اگر این وضعیت درست شود مشکلاتم تا حدودی حل خواهد شد. در کل از عملکرد خودم راضی بودم.

کرم‌زاده عنوان کرد: برای کسب تجربه، شرایط عالی بود. در ماده تفنگ بادی فشار بیشتر بود، به دلیل اینکه اولین مسابقه در المپیک، تفنگ بادی بانوان است و حتی در بازی‌های آسیایی هم همین شرایط است. مسابقه ما ساعت ۸ صبح بود و سالن تیراندازی تا دهکده یک ساعت فاصله داشت. صبح ساعت ۴ باید بیدار می‌شدیم. به همین علت در ماده خفیف با اضطراب کمتر کار را پیش بردیم.

این ملی پوش بوشهری، از برنامه‌های خودش برای المپیک آینده که سه سال دیگر برگزار می‌شود گفت و افزود: در واقع باید چند اصل را رعایت کنم، ابتدا باید از حواشی به دور باشم و بدن خودم را در همین شرایط حفظ کنم. همچنین به صورت مستمر در مسابقات حضور پیدا کنیم، اردو‌ها به‌خوبی برگزار شود. با توجه به شرایط کرونا بیشتر مسابقات لغو می‌شود و باید در حداقل مسابقات برگزار شده شرکت کنیم تا بتوانیم رقیبانمان را سنجش کنیم و در المپیک ۲۰۲۴ بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش بگذاریم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم به عملکرد کرم‌زاده در المپیک اشاره کرد و گفت: بهترین‌های جهان در المپیک حضور پیدا می‌کنند و همین که خانم کرم‌زاده سهمیه ورودی المپیک را کسب کرد، بزرگ‌ترین کار را انجام داد و اینکه او نتیجه‌ای نگرفت هیچ چیزی از ارزش‌های این ورزشکار خوب هم استانی کم نمی‌کند.

 احمد بهروزیان فرد تاکید کرد: کرم‌زاده امید آینده ورزش کشور و استان است و به یقین، همین که برای نخستین بار در آوردگاه المپیک شرکت کرده باعث افتخار استان و کشور است.

او گفت: آینده خیلی خوبی پیش روی کرم‌زاده است و تا همین جا هم شایستگی خودش را در المپیک نشان داد.

فاطمه کرم‌زاده بانوی بوشهری تیم تیراندازی کشورمان در المپیک توکیو در دو ماده تفنگ بادی و سه وضعیت شرکت داشت که در تفنگ بادی با ۶۲۴/۹ امتیاز در جایگاه بیست و سوم قرار گرفت و در سه وضعیت با کسب امتیاز ۱۱۶۳ بیست و دوم را از آن خود کرد و از صعود بازماند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.