ترامپ در آلاباما گردهمایی برگزار می‌کند

رئیس جمهور سابق آمریکا در نظر دارد اواخر ماه میلادی جاری در ایالت آلاباما گردهمایی برگزار کند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است ۲۱ اوت در ایالت آلاباما گردهمایی برگزار کند.

دفتر دونالد ترامپ روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، شنبه ۲۱ اوت ۲۰۲۱ در تجمع بزرگی در کالمن، آلاباما سخنرانی می‌کند. در این بیانیه آمده است که این تجمع به میزبانی حزب جمهوری خواه ایالت آلاباما برگزار می‌شود.

ترامپ با وجود اینکه هیچ سمتی در حال حاضر ندارد، همچنان از نفوذ قابل توجهی بر حزب جمهوری خواه برخوردار است و هم حزبی هایش را برای همراهی با خود در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا تحت فشار قرار داده است. به نظر می‌رسد او از هم اکنون با برگزاری گردهمایی سودای بازگشت به عرصه سیاسی را در سر می‌پروراند.

ترامپ با گذشت ماه‌ها از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و از زمان روی کار آمدن جو بایدن کماکان دموکرات‌ها را متهم می‌کند که دست به سرقت آرا زده اند و همچنان امید به تغییر نتایج انتخابات دارد. چندین نهاد امنیتی انتخابات آمریکا و وزارت دادگستری این کشور ادعا‌های ترامپ درباره تقلب در انتخابات را رد کرده اند.

ستاد انتخاباتی ترامپ در تلاشی ناکام بیش از ۶۰ شکایت را به اتهام تقلب در جهت معکوس کردن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ارائه کرد، اما هیچکدام راه به جایی نبرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار