معافیت مالیات بر ارزش افزوده به مناطق آزاد باز می گردد؟

مدیر روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: طبق آخرین تصمیمات شورای پارلمانی قرار شد موضوع معافیت مالیات بر ارزش افزوده حذف یا اصلاح شود. هم اکنون در بازه قانونی ۶ ماهه هستیم تا مجلس این قانون را حذف کند و معافیت دوباره عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ زاده سخنگوی شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بیان کرد: مناطق آزاد در حوزه های مختلفی فعالیت دارند، یکی از ویژگی های مناطق آزاد معافیت از مالیات بر ارزش افزوده برای فعالان اقتصادی و مجوز داران است اما اخیرا مجلس قانونی را وضع کرد که این مالیات باید گرفته شود و این با واکنش های زیادی روبه رو شد و یک شورای پارلمانی در دبیر خانه تشکیل شده که در این شورادرباره این موضوع مباحث مختلفی را مطرح کرد. طبق آخرین تصمیمات این شورا قرار شد این موضوع حذف یا اصلاح شود. هم اکنون در بازه قانونی ۶ ماهه هستیم تا مجلس این قانون را حذف کند و معافیت دوباره عملیاتی شود.

وی گفت: در این ۶ ماهه چون مالیات بر ارزش افزوده به صورت فصلی پرداخت می‌شود، پرداخت آن قانونی است و نمی توانیم جلوی آن را بگیریم. 

حقوق ۵۴ میلیونی نمی‌گیرم!

او در پاسخ به صحت فیش های حقوقی نجومی و دریافتی وی به مبلغ ۵۴ میلیون تومان، گفت: این موضوع صحت ندارد، این مبلغ واریز شده ولی حقوق یک ماهه من نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار