کارخانه سیمان نهاوند به مدار تولید برگشت

پس از درج گزارش تعطیلی کارخانه سیمان نهاوند به علت کمبود برق، با پیگیری‌های انجام شده این کارخانه بار دیگر به مدار تولید با ۷۰ درصد ظرفیت بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  پس از درج گزارش تعطیلی کارخانه سیمان نهاوند به علت کمبود برق در سایت باشگاه خبرنگاران استان همدان با پیگیری‌های نماینده مردم نهاوند این کارخانه بار دیگر به مدار تولید با ۷۰ درصد ظرفیت بازگشت.

علیرضا شهبازی، نماینده مردم مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این زمینه اظهار داشت: پیرو مذاکره و درخواست‌های مکرّر خبرنگار باشگاه خبرنگاران همچنین همشهریان و مدیر عامل مجموعه کارخانه سیمان نهاوند مبنی بر تخصیص دیماند برق به این واحد تولیدی صنعتی، با رایزنی‌های انجام شده با وزیر  صمت، و مدیرعامل توانیر، سیمان نهاوند در لیست کارخانه‌های مجاز جهت تولید مجدد سیمان قرار گرفت.

او افزود: تنها کارخانه‌هایی که سیمان خود را در بورس کالا عرضه می‌کنند اجازه تولید سیمان در شرایط فعلی را پیدا کرده اند که با پیگیری انجام شده علی رغم عدم ارائه سیمان نهاوند در بورس کالا، این کارخانه نیز در لیست کارخانه‌های مجاز برای مصرف برق جهت تولید سیمان قرار گرفته است.

کارخانه سیمان نهاوند با توجه به نداشتن برق و تعطیلی برای رفاه حال مردم روزانه بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تن از ذخیره انبار‌های خود را با قیمت مصوب ۲۱ هزار تومان روانه بازار کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار