بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۱۰ مرداد؛

واکنش مربی سابق تیم ملی والیبال به حذف ایران از المپیک/ نوشته زیبای بازیکن نساجی درباره توکل به خدا/ قدردانی مربی پدیده از بازیکنان و هواداران

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


 

ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در واکنش به مغلوب شدن این تیم در مقابل ژاپن و حذف از المپیک توکیو، پستی را منتشر کرد و نوشت:

"بسیاری از روزنامه نگاران با من تماس گرفتند و خواستند نظر من را در مورد نتیجه تیم ملی ایران در بازی های المپیک توکیو بدانند. من نمی خواستم به کسی نظری بدهم زیرا مطمئناً هرچه بگویم بد فهمیده می‎شود. اما فقط می خواهم بگویم برای بچه های فوق العاده ای که بیش از 3 سال با آنها گذراندم ناراحت هستم. من ناراحت هستم زیرا می دانم که آنها بهترین تلاش خود را کردند ، من به خوبی می دانم که این روزها چقدر رویای حضور در المپیک و کسب نتیجه برای کشورشان را در سر داشتند. آنها حتی اگر در توکیو برای مدال بازی نکنند، بزرگ هستند. آنها عالی هستند، ورزشکارانی صادق و وطن پرست و مبارزانی بزرگ. حتی انتظار نداشته باشید که من انگشت به سوی همکارم آلکنو و کارکنانش بگذارم. آنها با فداکاری کار خود را انجام دادند. من می خواهم والیبال ایران در مبارزه برای کسب مدال در بازی های المپیک پاریس بسیار باهوش تر باشد."

/

 

بهروز عطایی، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران نیز در واکنش به همین موضوع، استوری زیر را منتشر کرد.

/

 

شاهین طاهرخانی، بازیکن نساجی مازندران با اشتراک گذاشتن تصویری در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"با تمام وجود باور كنيم
خداوند آنجا كه راه نيست
راه مي گُشايد و هرگز دير نميكند
فقط كافيـــست بدانيم ؛
او مي بيندُ مي داندُ ميتواند
"

/

 

مهدی طارمی، بازیکن ایرانی باشگاه پورتو در تازه‎ترین فعالیت مجازی‌اش پست زیر را منتشر کرد.

/

 

محمد نوازی، بازیکن سابق فوتبال و مربی تیم فوتبال پدیده با اشتراک گذاشتن تصویری در صفحه شخصی‎اش نوشت:

"يك سال خيلي خوب در كنار مردم دوست داشتني مشهد را سپري كرديم و روزهاي سختي را براي حفظ و دفاع از اعتبار پديده گذرانديم . جا دارد به نوبه خودم مراتب سپاسم را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان تيم که در راستای موفق شدن «پدیده» گام برداشتند را ابراز دارم .
در اين ميان حمايتهاي هواداراني كه در شهر و اماكن عمومي به ما روحيه دادند ستودني بود و بايد يك تشکر و قدردانی ویژه از طرفداران تیم«پدیده»که در سختی ها کنارمان بوده اند ودر تک تک لحظات همراه و هم قدممان بوده اندو تنهایمان نگذاشته اند و محبت و دوستی‌ها را بر قلب تیم« پدیده» بر افراشتند داشته باشيم . امیدواریم با توکل به درگاه خداوندمتعال بتوانیم در فصل جدید شاهد کسب افتخارات بیشتری برای مردم همیشه صبور «مشهد» باشیم.
"

/

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار