رییس کل دادگستری استان اصفهان:

مدیریت یکپارچه زاینده‌ رود راهکار رفع مشکلات آبی اصفهان است

رییس کل دادگستری اصفهان گفت: یکی از راهکارهای رفع مشکل حوزه آب استان اصفهان اجرای طرح مدیریت یکپارچه زاینده‌رود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان امروز در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که در اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات اساسی استان اصفهان آب است و درواقع وزارت نیرو و زیرمجموعه‌های آن در رابطه با زاینده رود ترک فعل متعدد داشته اند.

او اظهار کرد: مراتب این موضوع به رییس قوه قضاییه منعکس شده است و بر این اساس باید ترتیبی اتخاذ شود تا با هماهنگی دولت وزیر نیرو دغدغه مشکل همه مردم را داشته باشد و براساس قانون و با اجرای درست مقررات، مدیریت صحیحی در این ارتباط داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: مشکل زاینده‌رود با مدیریتی که در آینده وزارت نیرو خواهد داشت قابل حل است و در این رابطه لازم است که هماهنگی لازم بین دستگاه قضایی، اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برقرار باشد.

به گفته حبیبی اکنون همصدایی خوبی بین سه قوه و به تبع آن در استان‌ها بین دستگاه قضایی، مسئولان اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مشکلات مردم وجود دارد و در آینده شاهد برکات این هماهنگی‌ها و اشتراکات خواهیم بود.

او همچنین به مشکل کمبود نیروی انسانی در دستگاه قضایی استان اشاره کرد و افزود: به‌دلیل آنکه قوه قضاییه در طول ۲ سال گذشته جذب نیرو نداشته، استان اصفهان به عنوان یک استان پُرجمعیت و پُر پرونده بیشترین لطمه را دیده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: بر این اساس فشار و حجم کار در محاکم قضایی استان موجب شده است که هر نفر به اندازه یک و نیم تا ۲ نفر در این دستگاه به خدمت رسانی بپردازد.

او یادآور شد: امسال با پیگیری قوه قضاییه قرار است تعداد قابل توجهی نیرو جذب شود و حداقل درصد بالایی با توجه به کمبود‌ها به استان اصفهان اختصاص داده شود.

در این جلسه که با حضور نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و شورای معاونان دستگاه قضایی استان برگزار شد در رابطه با مشکلات استان بحث و بررسی صورت گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار