حماس: آمریکا با تجهیز تسلیحاتی رژیم صهیونیستی، تجاوزگری علیه فلسطین را تداوم می‌بخشد

سخنگوی جنبش حماس تلاش آمریکا برای تجهیز نظامی رژیم صهیونیستی را زمینه ساز تداوم تجاوزگری این رژیم علیه ملت فلسطین دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، سخنگوی جنبش حماس ادامه تسلیح رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا را عامل تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های فلسطین خواند.

حازم قاسم در واکنش به تصمیم آمریکا برای انعقاد یک قرارداد بزرگ تسلیحاتی با رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تصمیم آمریکا برای ارائه یک معامله مهم تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی، اشغالگران را تشویق می‌کند تا به تجاوزات خود علیه مردم و مقدسات آن‌ها ادامه دهند، تروریسم خود را علیه فلسطینیان افزایش داده و سرزمین آن‌ها را غارت کنند.

وزارت خارجه آمریکا بامداد امروز شنبه از موافقت خود با قرارداد فروش ۱۸ بالگرد ترابری سنگین CH-۵۳ K به رژیم صهیونیستی خبر داد. این نهاد آمریکایی در بیانیه خود ضمن تاکید بر تعهد آمریکا برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی، افزود: کمک به اسرائیل برای منافع ملی آمریکا امری حیاتی محسوب می‌شود.

ارزش این قرارداد، ۳.۴ میلیارد دلار اعلام شده است که شامل پیشرانه‌ها، سامانه‌های ناوبری، تسلیحاتی، تجهیزات پشتیبانی، قطعات یدکی و پشتیبانی فنی می‌شود. گفته می‌شود، پیمانکاران این قرارداد شرکت‌های لاکهید مارتین و جنرال الکتریک هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار