تارتار: پرسپولیس برابر ما استحقاق پیروزی را داشت/ از هواداران سپاهان عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار تیمش با پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم ما خوب شروع کرد، اما غافلگیر شدیم. پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی دارد که تجربه زیادی دارند. تیم حریف از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کرد و خیلی زود از فشار و استرس خارج شد. آن‌ها استحقاق برنده شدن را داشتند و کادر فنی خوبی هم دارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: باید از هواداران سپاهان عذرخواهی کنم؛ زیرا هر کاری کردیم، نشد. پرسپولیس در فینال آسیا بازی کرده است، از موقعیت‌ها به راحتی نمی‌گذرد و بازیکنان این تیم باتجربه هستند، اما ما بازیکنان جوانی داریم. سپاهان هم در آزادی استقلال را شکست داد. پرسپولیس انگیزه بالاتری نسبت به ما داشت و پیروز میدان شد.

تارتار درباره لیگ بیستم عنوان کرد: با همه این اتفاقاتی که افتاد، باید دست مریزاد و خسته نباشید به سازمان لیگ و فدراسیون بگوییم. لیگ بدی نبود و ۲ تیم تا روز آخر برای قهرمانی و چند تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش کردند. در انتهای جدول هم معلوم نبود کدام تیم سقوط می‌کند.

تارتار درباره پایان قراردادش با پیکان گفت: باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد داده است که باید صحبت کنیم. اشتباهات داوری در دور برگشت به تیم ما خیلی لطمه زد، اما اکنون جایگاه بسیار خوبی در جدول داریم. باید از کادر، بازیکنان و مدیرعامل باشگاه تشکر کنم. از کادر پزشکی، تدارکات و اصحاب رسانه هم که خیلی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. شرایط خوب نبود و شیوع کرونا شرایط خاصی ایجاد کرد؛ اما لیگ پویایی داشتیم. لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم سال بعد برای ما بهترین باشد.

تارتار درباره این که پیکان در ۲ نیمه عملکرد متفاوتی ارائه کرد، گفت: کیفیت و تجربه خط حمله پرسپولیس، تفاوت این تیم با ما بود. چند موقعیت نصفه و نیمه داشتیم، اما نتوانستیم به گل برسیم؛ اما پرسپولیسی‌ها خیلی خوب تصمیم می‌گرفتند و این نشان می‌دهد که بازیکنان باتجربه‌ای در این تیم بازی می‌کنند. در ابتدای مسابقه تمرکز لازم را نداشتیم، زیرا انگیزه پرسپولیس در شروع بازی بیشتر بود. پرسپولیس ۲ بار در فینال آسیا بوده و ۴ سال قهرمان ایران است. بچه‌های ما هم تلاش خود را کردند، اما نتوانستیم کاری کنیم. قرار گرفتن در رتبه هفتم با این بودجه کار بزرگی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
تارتار مرد باش تبانی نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
قهرمانی پرسپولیس را به آقای تارتارتبریک می گویم نمی دانم چرا همیشه تار تار باعث قهرمانی پرسپولیس می شود سال گذشته آخرین بازی پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان با مربی گری تارتار وامسال هم پیکان این تبانی تارتار نیست
آخرین اخبار