کلید هزارمین واحد مسکن محرومان استان قزوین تحویل داده شد

در مراسمی با حضور ویدیو کنفرانسی محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، کلید هزارمین واحد مسکن محرومان استان قزوین به مالک آن تحویل داده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در مراسم تحویل کلید هزارمین واحد مسکن محرومان استان به مالک آن گفت: بیش از ۵۳ درصد واحد‌های مسکن روستایی استان مقاوم سازی شده است و باید از دست اندرکاران در این زمینه تشکر کنیم که مایه امیدآفرینی در دل محرمان استان شدند.

فرخزاد اضافه کرد: این حرکت، بسیار مطلوب و مفید برای تامین مسکن محرومان بوده است و از این بابت باید از دولت و متولیان امر قدردانی کنیم.

وی افزود:امروز هزارمین واحد مسکن محرومان به مالکان آن‌ها تحویل داده شد و امیدواریم با همت دستگاه‌ها بتوانیم هرچه سریعتر مابقی واحد‌ها را نیز به مالکان تحویل دهیم.

این مسوول گفت: با توجه به تورم و افزایش قیمت مصالح اخیرا وام ۵۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است که باید متناسب با پیشرفت فیزیکی واحد‌ها در سه یا پنج مرحله پرداخت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار