تعداد جانباختگان انفجار آلمان به ۵ نفر افزایش یافت

منابع خبری اعلام کردند با افزوده شدن ۳ جانباخته دیگر به تعداد تلفات در انفجار آلمان، تعداد آن‌ها به ۵ نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس و دادستان‌های آلمان اعلام کردند که تعداد تلفات انفجار اخیر در یک پارک صنعتی در این کشور، با اضافه شدن ۳ جانباخته دیگر به ۵ نفر افزایش یافت.

پلیس آلمان اعلام کرد که تا هویت افراد تازه گزارش و شناسایی نشود جزئیات دیگری در این زمینه ارائه نمی‌دهد. تحقیقات درباره علل این حادثه در حال حاضر همچنان جریان دارد.

سه‌شنبه هفته جاری رسانه‌ها از انفجار در منطقه‌ای در شهر «لورکوزن» در جنوب ایالت نوردراین وستفالن، آلمان خبر دادند. بر اثر انفجار در محل دفن زباله در کارخانه‌ای در لورکوزن چندین نفر زخمی شدند. به گفته شاهدان عینی، ستون بزرگی از دود بر روی این کارخانه مشاهده شده است. انفجار حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح روی داده است.

در پیام توییتری این شهرک شرکت‌های شیمیایی که یکی از بزرگترین‌ها در اروپا در این بخش است، آمده است انفجاری با منشأ ناشناخته در چمپارک لورکوزن روی داد.

برنامه ملی هشدار بلایای طبیعی نیز این رویداد را به‌عنوان "خطر شدید" طبقه‌بندی کرد. پلیس کلن نیز در حساب کاربری خود در توییتر از "خسارت گسترده" خبر داد و اعلام کرد چندین بخش از بزرگراه بسته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار