اصابت چندین راکت به منطقه سبز بغداد

منابع خبری از اصابت چندین راکت به منطقه سبز بغداد در نزدیکی سفارت آمریکا خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع عراقی امروز (پنج‌شنبه) اعلام کردند که حداقل ۲ راکت به منطقه سبز بغداد و نزدیکی سفارت آمریکا در این منطقه اصابت کرده است.

خبرگزاری جروزالم پست به نقل از این منابع اعلام کرد تاکنون تلفاتی از این حادثه گزارش نشده است. یکی از این راکت‌ها، به جای پارک ماشینی در این منطقه برخورد کرد و دیگری نیز به یک جای خالی در نزدیکی آن خورده است.

منطقه سبز بغداد محلیست که بسیاری از سفارتخانه‌های خارجی در آن واقع شده است و این ساختمان‌های خارجی به طور مرتب مورد هدف حملات راکتی قرار می‌گیرند.

به طور مثال ماه گذشته منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر از پایگاه سوم توحید سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد خبر دادند.

همچنین روز گذشته منابع خبری اعلام کردند که جنگنده‌های ترکیه بار دیگر اهدافی در اقلیم کردستان را بمباران کردند. جنگنده‌های ترکیه روستای بازی در استان «دهوک» را هدف حملات خود قرار دادند. بمباران این مناطق با پرواز جنگنده‌های ترکیه همزمان شد.

صبح امروز نیز به دنبال سقوط یک فروند بالگرد در استان «صلاح الدین» این کشور، ۵ نفر از سرنشینان آن جان باختند. رسانه امنیتی عراق اعلام کرد این بالگرد در حال انجام مأموریت جنگی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار