رئیس پلیس راه استان یزد:

یک میلیون تومان جریمه برای رانندگان متخلف/ از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنید

سرهنگ حاجی ده آبادی گفت: رانندگانی که با پلاک غیربومی یا بومی قصد ورود و خروج از شهر‌های با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد را دارند، اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ حاجی ده آبادی رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به تعطیلات پیش رو و وضعیت قرمز کرونایی استان، از شهروندان خواست،  از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

او افزود: خودرو‌های با پلاک بومی در صورتی که بخواهند از شهر قرمز خارج شوند یا خودرو‌هایی با پلاک غیر بومی اگر وارد شهر‌های قرمز شوند باید مبلغ یک میلیون تومان جریمه پرداخت کنند که این مبلغ برای ورود و خروج به شهر‌های نارنجی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است.

سرهنگ حاجی ده آبادی ادامه داد: تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ممنوع است و متخلفان باید مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه پرداخت کنند.

رئیس پلیس راه استان یزد ادامه داد: مجوز تردد فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها فاقد اعتبار بوده است و افراد در صورت ضرورت سفر با وسایل حمل و نقل عمومی مانند قطار و اتوبوس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مسافرت کنند.

 رئیس پلیس راه استان یزد گفت: البته خودرو‌های حمل کالا‌های اساسی مردم، آمبولانس‌ها و خودرو‌های نظامی و انتظامی مشمول قانون منع تردد نیستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.