نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

پیشنهاد امهال تسهیلات کم بهره بانکی به کشاورزان خسارت دیده

محمد رضا صباغیان با اشاره به پیشنهاد امهال تسهیلات کم بهره به کشاورزان، گفت: صندوق‌های بیمه گذار تعهدات خود را در قبال بیمه شدگان انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا صباغیان نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی خسارت سرمازدگی محصولات  کشاورزان در شهرستان خاتم، گفت: در زمان پرداخت خسارت  به بیمه شدگان،  سهم دولت باید از طریق صندوق‌های بیمه گذار به طور کامل پرداخت شود.

او افزود: پیشنهاد امهال تسهیلات کم بهره بانکی و پرداخت تسهیلات کشاورزی ارائه شد تا با کمک مسئولان پیگیری و خسارت کشاورزان جبران شود.

صباغیان به تعیین دقیق خسارت‌های ناشی از سرمازدگی محصولات مختلف شهرستان خاتم و شهر‌های دیگر حوزه انتخابیه تاکید کرد و گفت: پس از شناسایی کشاورزان و تعیین میزان خسارت محصولات آن‌ها باید صندوق‌های بیمه به طور تمام تعهدات خود را در قبال بیمه شدگان انجام دهند و برای کشاورزانی که محصول آن‌ها بیمه نبوده است از طریق وزارت کشور پیگیری لازم به عمل آید.

او با توجه به گستردگی حوزه آسیب در سرمازدگی و خسارات در استان، گفت: این موضوع در مجمع نمایندگان استان مطرح  و پیگیری می شود.

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارت سرمازدگی محصولات کشاورزی، از کشاورزان خواست محصولات خود را بیمه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار