گزینه‌های روی میز سپاهان برای تیم‌داری در لیگ برتر

باشگاه سپاهان که به‌دنبال تیم‌داری در فوتسال ایران است سه گزینه لیگ برتری برای حضور در سطح اول فوتسال ایران در مقابل خود دارد.

علی افضل عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص تیم‌داری باشگاه سپاهان در فوتسال گفت: هدف ما در باشگاه سپاهان تیم‌داری در لیگ یک فوتسال بود به همین دلیل صحبت‌های اولیه انجام شد و هیئت‌مدیره با این پیشنهاد موافقت کرد تا برای آن اقدام کنیم، اکنون در صدد شروع تمرینات و تست‌گیری از استعداد‌های اصفهان بودیم تا برای مسابقات لیگ یک آماده شویم.

او  از گزینه‌های سپاهان برای خرید امتیازشان گفت و افزود: تیم‌های شهروند ساری، منصوری قرچک و اهورای بهبهان به‌دنبال انصراف از لیگ برتر هستند و تکلیف شان هنوز مشخص نیست، آن‌ها نیز باید اوضاع‌شان برای انصراف از لیگ را بسنجند.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان بیان کرد:  بر اساس پیش بینی های ما اگر تیمی نخواهد در لیگ برتر فعالیت کند، بحث خرید امتیازشان را در جلسه هیئت‌مدیره مطرح کنیم و اگر هیئت‌مدیره موافقت کرد و با تیم مدنظرمان هم به توافق رسیدیم برای نهایی کردن این تصمیم اقدام کنیم.

افضل در پایان خروجی تصمیم را در گروی موافقت هیئت‌مدیره دانست و اظهار داشت: اگر شرکت در لیگ برتر به تصویب نرسید در لیگ یک شرکت می‌کنیم، امروز نیز قرار است در جلسه ای با اعضای هیئت‌مدیره درخصوص این مسئله تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار