ارسال ۲۵۰ تانکر ذخیره آب به خوزستان و سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: برای کمک به مردم محروم استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان ۲۵۰ تانکر ذخیره آب به این مناطق ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی ترکاشوند، رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به اشاره به این که برای کمک به مردم محروم استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان ۲۵۰ تانکر ذخیره آب به این مناطق ارسال شده است،گفت: تانکر‌های اهدایی ذخیره آب در حجم‌های ۵۰۰ و یک هزار لیتری تهیه شده که ۱۱۰ عدد آن به خوزستان و مابقی به استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز افزود: همچنین برای مردم محروم و کم برخوردار این استان‌ها آب معدنی و ۵۰ هزار عدد ماسک بهداشتی سه بعدی با فیلتراسیون بالا تهیه و ارسال شده است.

ترکاشوند به برنامه‌های پیش بینی شده بسیج اصناف برای روز عید سعید غدیرخم اشاره کرد و گفت: قرار است در این روز مبارک ۱۰ هزار پرس غذای گرم توسط مرکز نیکوکاری اصناف و بسیج اصناف تهیه و در مناطق هدف توزیع شود.

او مناطق هدف را شامل مناطق حاشیه ای، خانه‌های سالمندان، کمپ‌های ترک اعتیاد و کارتن خواب‌ها دانست و افزود: محل طبخ غذا در مصلای نمازجمعه شهر کرج می‌باشد.

رئیس بسیج اصناف استان البرز گفت: بسیج اصناف در کنار این خدمات عضو کمیسیون نظارت استان و عضو جلسات تنظیم بازار استانداری است که  به همین منظور ۷۰ نفر از اعضای این بسیج در کمک به سازمان صنعت، معدن استان در بازرسی از صنوف همکاری دارند.

انتهای پیام/ ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار