جودوکار الجزایری:

چون با نماینده رژیم صهیونیستی مبارزه نکردم، توبیخ شدم/ تا اطلاع ثانوی حق شرکت در هیچ مسابقه‌ای را ندارم

فتحی نورین جودوکار تیم ملی الجزایر بعد از انصراف از رقابت‌های المپیک، اظهارات تندی را علیه مسئولان ورزش کشورش مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فتحی نورین جودوکار تیم ملی الجزایر بعد از اینکه تصمیم گرفت به خاطر دفاع از مردم مظلوم فلسطین از رقابت‌های المپیک توکیو انصراف دهد، در جدیدترین اظهار نظرش از فشار‌هایی که به خاطر مواجه نشدن با رژیم صهیونیستی به وجود آمده، پرده برداشت.

نورین در مصاحبه‌ای که با یکی از شبکه‌های تلویزیونی الجزایر داشت بیان کرد: بعد از اینکه از مسابقات المپیک توکیو انصراف دادم، رئیس فدراسیون جودوی الجزایر با من تماس گرفت و حرف‌های بسیار عجیبی به من زد. او به من گفت که تو نماینده الجزایر هستی و نباید از رقابت‌های المپیک انصراف می‌دادی. من هم در پاسخ به او گفتم که بله من نماینده الجزایری هستم که همیشه حامی فلسطین بوده است و رژیم صهیونیستی را به عنوان دولتی اشغالگر و جعلی می‌داند.


بیشتر بخوانید


جودوکار تیم ملی الجزایر افزود: من نه تنها از سوی رئیس فدراسیون جودوی الجزایر توبیخ شدم، بلکه مسئولان کمیته ملی المپیک هم من را جریمه کردند. این نوع رفتار مسئولان ورزش الجزایر در نوع خودش بسیار عجیب بود. به هر حال مسئله فلسطین همیشه برای ما بسیار با اهمیت است و هیچ موقع از موضع خودم در دفاع از فلسطین کوتاه نخواهم آمد.

نورین درباره تعلیق شدنش از فعالیت‌های ورزشی نیز گفت: من به همراه مربی ام از مسابقات المپیک کنار گذاشته شده ایم و تا اطلاع ثانوی حق شرکت در هیچ مسابقه‌ای را نداریم. من به عنوان یک ورزشکار آزادی خواه هر تصمیمی که بخواهم می‌توانم بگیرم. من اصلا دوست ندارم با کشوری که اشغالگر است، مبارزه کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
خیالت راحت ایران صد برابرش بهت می ده تو که عددی در المپیک نبودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
آره دیگه مثل همیشه پول بیت المال ایران و ایرانی رو میدن به غیر ایرانی ..تا بوده همین بوده..ایرانی جماعت که مدال میاره ..هییییچی به هیییچی ..پدر صاحب بچه رو در میارن بعد زا چنننننند سال خوردخورد یه پاداش پیزوری میدن ..اونوقت اجنبی که میاد قومپوز در میکنه ..حکومتیا اندازه ی ۷ نسلش میریزن تو جیبش ..اینا حق ملت ایرانه ..نه هر کثاقفت دیگه ای ..
آخرین اخبار