کمک ۱۰ میلیاردی نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی به بیمارستان آیت الله خوانساری اراک

۱۰ میلیارد ریال از طرف دفتر نماینده ولی فقیه و استانداری مرکزی برای تکمیل بیمارستان آیت الله خوانساری هدیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نشست اعضای هیات امنای بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک گفت: ۱۰ میلیارد ریال از طرف دفتر نماینده ولی فقیه و استانداری مرکزی برای تکمیل فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری هدیه می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: انتظار می‌رود با مشارکت گسترده خیران این واحد درمانی به زودی به بهره‌برداری برسد.

او اضافه کرد: پیشگیری در حوزه بهداشت و درمان یک اولویت است و در مورد بیماری سرطان هم اهمیت بیشتری دارد که بیمارستان تخصصی آیت الله خوانساری کارنامه قابل قبولی در این حوزه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: فعالیت در حوزه سلامت حرکت در مسیر اهل‌بیت (ع) و اولیای الهی است و آحاد مردم باید قدردان زحمات این قشر باشند.


استاندار مرکزی هم در این جلسه گفت: عملکرد مجمع خیران سلامت استان مرکزی در یک دهه اخیر بسیار قابل تقدیر است و اقدامات قابل توجهی در حوزه سلامت و بهداشت مردم انجام شده که نیاز است استمرار داشته باشد.

اقازاده افزود: بیش از ۱۶۷ هزار دوز واکسن کرونا تاکنون در استان مرکزی تزریق شده که با اختصاص مصلای اراک به بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان و حتی کشور، این مهم شتاب بیشتری خواهد گرفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.