طوفان ادارات ۵شهرستان شمال سیستان و بلوچستان را تعطیل کرد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با افزایش غبار محلی و طوفان در سیستان براساس نظر فرمانداران ادارات این منطقه امروز سه‌شنبه تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا شهرکی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطار هواشناسی در روز گذشته اعلام شد که شرایط آب و هوایی ما خیلی مناسب نیست و شدت باد‌های ۱۲۰ روزه را داریم و این وضعیت تا آخر هفته هم ادامه پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: البته این تعطیلی به دلیل افزایش غبار و طوفان در منطقه سیستان مشمول دستگاه‌های خدماتی، امدادرسان، مراکز درمانی و مراکز واکسیناسیون نمی‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه شاخص‌های هواشناسی ساعت ۱۱ امروز به روز می‌شود در پی این اعلام دقیق‌تر شاخص و میزان غبار محلی تعیین خواهد شد.

وی اظهارداشت: توصیه به همه مردم این است که با توجه به اخطار‌های هواشناسی تا آخر هفته تردد‌ها را در مسیر‌های مواصلاتی حوزه شمال سیستان و بلوچستان و خروج استان به سمت خراسان به دلیل غبار محلی و کاهش دید محدود کرده و مراقبت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار