کشف بیش از ۵۰ میلیون تومان کالای قاچاق در مرز تایباد

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: محموله‌های قاچاق کالا در مرز‌های حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد به مبلغ بیش از ۵۰ میلیون تومان کشف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ محمود پارسافر جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد، در ایست و بازرسی‌های مداوم، موفق به کشف بیش از ۵۰ میلیون تومان کالای قاچاق شدند.

او افزود: در جهت پیشگیری از قاچاق انواع کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان هنگ مرزی تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور، در ایست و بازرسی‌های جداگانه موفق به کشف ۵۳ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان کالای قاچاق شدند.

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: این محموله‌های قاچاق شامل هفت عدد گوشی هوشمند سرقتی، شش عدد ماسک نظامی فیلتردار، ۱۶۰ قوطی شیرخشک، پارچه، لامپ، رب، روغن بوده که به این منظور ۲۹ متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

سرهنگ پارسافر بیان کرد: قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری به بدنه اقتصاد می‌زند که مرزبانان خطه خورشید با توجه به این مسئله تمام قد در برابر این پدیده شوم ایستاده اند و به احدی اجازه قانون شکنی و گردنفرازی نمی‌دهند.

انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار