سرقت مکرر کابل‌های تلفن ملک‌آباد البرز

مدیرکل مخابرات البرز گفت: مسی که در درون کابل‌های تلفن قرار دارد ۳۰ تا ۴۰ درصد کمتر از قیمت به روز بازار به فروش می‌رسد، ولی گویا همین مبلغ اندک کار سارقان را راه می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عبدالله بیان، مدیرکل مخابرات البرز با اشاره به قطع تلفن بخش عمده‌ای از مشترکان منطقه ملک آباد کرج، گفت: متاسفانه شبکه مخابرات این منطقه به دلیل سرقت‌های مکرر آسیب زیادی دیده است.

مدیرکل مخابرات البرز افزود: علی رغم این که حتی روی برخی از کابل‌های تلفن که خارج از منازل مسکونی قرار گرفته سیمان ریخته‌ایم هم باز هم شاهد سرقت این تجهیزات هستیم.

بیان گفت: هر چند مسی که در درون این کابل‌ها قرار دارد ۳۰ تا ۴۰ درصد کمتر از قیمت به روز بازار به فروش می‌رسد، ولی گویا همین مبلغ اندک کار سارقان را راه می‌اندازد.

او افزود: متاسفانه هر چقدر نسبت به ترمیم کابل‌های سرقت شده در این منطقه اقدام می‌کنیم نتیجه بخش نیست و باز هم به سرعت سرقت می‌شوند.

مدیرکل مخابرات البرز گفت: طی دو هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه برای کنترل سرقت کابل‌های این منطقه برگزار کردیم که امیدواریم راهکاری ارائه شده نتیجه بخش باشد.

بیان افزود: از ساکنان این منطقه درخواست می‌شود در صورت مشاهده سرقت کابل موضوع را به سرعت اطلاع دهند تا با مجرمان برخورد شود.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.