خرمگاه: امیدوارم هفته آخر لیگ را با پیروزی پشت سر بگذاریم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شکست این تیم مقابل سایپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل سایپای تهران در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: از هواداران خود معذرت می‌خواهیم. تلاش خودمان را کردیم، اما نشد و امیدوارم هفته آخر نتیجه خوبی بگیریم.

او ادامه داد: متاسفانه بی‌انگیزگی، کمی بازیکنان ما را اذیت کرد. نزدیک به ۷-۸ بازیکن که ۵ بازیکن فیکس بودند، مصدوم هستند و در ۳ بازی دقیقه ۳۰ - ۳۵ خستگی بازیکنان ما را اذیت می‌کند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: بازیکنانی که می‌توانستند تاثیرگذار باشند، نیستند و متاسفانه در خط دفاع خیلی اذیت می‌شویم که این به خاطر خستگی است. بچه‌ها بدون استراحت لیگ را شروع کردند و این خستگی ما را آزار داده است. مهمترین نکته این که به خاطر داوری بازی تبریک می‌گویم. فغانی در سطح جهانی قضاوت کرد و فیلم بازی را باید بار‌ها ببینیم که در چه سطح و کلاسی قضاوت کرده است. امیدوارم همه داوران ما به این روز برسند و شرایطی باشد که فغانی را الگوی خود قرار دهند. من به او تبریک می‌گویم، فغانی مستحق داوری جهانی است.

خرمگاه افزود: پیش‌بینی ما این بود که بازیکنان تحلیل بروند، جابر انصاری را در سمت راست گذاشتیم و نوری را در دفاع وسط بازی دادیم و به خاطر ناچاری ۲ بازی از او استفاده کردیم. خستگی بچه‌های ما را از پا درآورده و ۳-۴ بازی است که اذیت شده‌ایم. پاس‌های خوب که می‌شد به موقعیت تبدیل شوند را بازیکنان ما به راحتی از دست می‌دادند و به حریف تقدیم می‌کردند؛ چرا که مشکل ما ذهنی، روحی و بدنی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار