دپوی زباله‌ها در بلوار کشاورز اسدآباد برای اهالی این منطقه مشکل ایجاد کرده است

شهروندان ساکن بلوار کشاورزشهرستان اسدآباد خواستار پیگیری مشکل دپوی زباله‌ها در این مکان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، چند شهروند ساکن بلوار کشاورز با ارسال پیام به باشگاه خبرنگاران جوان اعتراض خود نسبت به جمع آوری زباله در این نقطه را اعلام  کردند و از مسئولان شهرداری خواستند این مشکل را برطرف کند.

 یکی از شهروندان در این رابطه نوشته است:ما در چهارراه تویسرکان، بلوار کشاورز ساکن هستیم چه گناهی کرده ایم که باید تمام زباله‌های شهر کنار محل سکونت ما دپو شود و بوی بد آن  تمام کوچه و خونه رو فرا بگیره؟ کجای دنیا محل تخلیه زباله شهری ۵۰ متری خونه‌های مسکونیه؟

شهروند دیگری نیز نوشته است: 
ما اهالی چهارراه تویسرکان حدود  یک هفته س که نمی‌توانیم نه کولر روشن کنیم و نه تو حیاط بشینیم! به علت  اینکه محل جمع آوری زباله‌های شهری کنار خونه‌های ماست. درا ین گرمای تابستان این مشکل اهالی محل را آزار می دهد.

برای اطلاع از اقدامات شهرداری در این زمینه  گفت‌وگویی با علیرضا فعله گری، شهردار اسداباد انجام شد.

او گفت:بیش از چند ماه است پیگیر انتقال این محل انباشت به نقطه‌ای دیگر هستیم و چند نقطه نیز بررسی شده، اما مورد تایید قرار نگرفته است.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه این نقطه، محل دپوی زباله نبوده و فقط دو تا سه ساعت میزبان زباله‌ها است بیان کرد:مردم این منطقه حق دارند از موضوع ناراحت باشند و ما نیز در حال مکان یابی نقطه‌ای استاندارد برای این مهم هستیم.

فعله گری ادامه داد:پس از مطالبه گری خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان این موضوع دوباره به طور ویژه در دستورکار شهرداری قرار می‌گیرد تا مشکل اهالی شریف این منطقه هرچه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.