خوزستان مقصد تانکر‌های آبرسان سپاه روح الله

تانکر‌های آبرسان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله عازم خوزستان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با هدف کمک به رفع مشکل مردم استان خوزستان در مراسمی تانکر‌های آبرسان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی عازم این استان جنوبی کشور شدند.

سردار سرتیپ رضا کریمی فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در مرحله اول تانکر‌های آبرسان این تیپ به مناطق هدف اعزام می‌شود و در صورت نیاز سایر امکانات و تجهیزات دیگر هم اعزام خواهد شد.

سردار کریمی افزود: خوشبختانه عزم مسئولان و مردم استان مرکزی و خصوصا بسیجیان برای انجام هرگونه خدمت رسانی در راستای رفع مشکلات مردم خوزستان جدی است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

او اضافه کرد: آمادگی کامل برای هرگونه خدمت رسانی به مردم عزیز خوزستان و اقدام برای رفع مشکلات کم آبی آن‌ها وجود دارد و در کنار سایر رده‌های سپاه و دستگاه‌های خدمت رسان در استان خوزستان آماده خدمت گذاری خواهیم بود.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رفع مشکلات خوزستان فصل الخطاب همه مسئولین است و برای تحقق آن باید همه توان دستگاه‌ها و نهاد‌ها به کارگیری شود.

او ادامه داد: استان مرکزی همانگونه که در سیل ۹۸ برای یاری مردم عزیز خوزستان و سایر استان‌های دیگر همه توان و ظرفیت‌ها را پای کار آورد در این مقطع که مشکلاتی برای این استان به وجود آمده قطعا بار دیگر مردم و مسئولین استان همراهی و همدلی خود را عملی اثبات می‌کنند.

سردار کریمی گفت: مردم خوزستان از ابتدای انقلاب اسلامی و خصوصا در مقطع دفاع مقدس همواره در پاسداری از نظام اسلامی و ارزش‌ها پیشگام بوده اند و در همه شرایط وفاداری خود را به انقلاب اسلامی را اثبات کرده اند و امروز نوبت ماست که برای رفع مشکلات آن‌ها جهادگونه در میدان باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.