واقع بینی فاکتور متمایز نویدکیا/ باید برای بروز توانمندی‌ها به محرم فرصت داد

محرم نویدکیا بازیکن سابق سپاهان که حالا سرمربی این تیم است برای نشان دادن توانمندی‌های خود در عرصه مربیگری نیاز به فرصت و زمان دارد.

قاسم زاغی نژاد کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: بعد از فراز و فرود بسیار پیرامون حضور نویدکیا در سپاهان بالاخره او بعد از سال‌ها دوری به خانه خود بازگشته و به عنوان مربی تیم را در شرایط نسبتاً خوبی تحویل گرفت، او با مدیریت بسیار خوب توانست این تیم بزرگ را به شرایط بسیار مطلوبی برساند.

او ادامه داد: نویدکیا در زمان حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن نیز از نظر فنی بسیار با کیفیت بود و برای اصحاب فوتبال شخصیتی محترم دارد، او در مربیگری نیز نشان داد که جذبه لازم را دارد و در کار مربیگری هم فوق‌العاده است.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: باید به نویدکیا برای بروز این توانایی‌ها فرصت بیشتری داد، ناگفته نماند که او در این فصل توانایی خود را در هر دو مقوله فنی و شخصیتی به نمایش گذاشت و نمره بسیار خوبی گرفت.

زاغی نژاد راجع به شرایط سپاهان خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که شرایط در فوتبال این گونه نیست که فقط بازیکن و توانایی‌هایش یک تیم را مدعی قهرمانی کند، مدیریت یک تیم مثل سپاهان و کنار آمدن با هواداران و مدیریت بازیکنانی با استاندارد بالا توانایی محرم نویدکیا را نشان داد، او توانایی خود را در مربیگری به رخ فوتبال ایران کشید و امیدوارم سپاهان در این ۲ بازی باقی مانده قهرمان میدان باشد و به دور از نتایج حریف‌ها برنده شود.

او عنوان کرد: واقع بینی فاکتور بسیار متمایز و خوب نویدکیا است، او هیچ وقت در مسائل داوری دخالت و در موضوعات مدیریتی ورود پیدا نمی‌کند، محرم تعامل بسیار خوبی با بازیکن‌ها، رسانه و هواداران دارد و با مجموعه این فاکتور‌ها یک شخصیت خاص و متمایز در بین مربی‌ها از خود نشان داده که بسیار قابل احترام است.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: بازیکنان سپاهان نیز امسال کیفیت خوبی داشتند، به عنوان نمونه در این فصل شرایط روانی و آرامش سجاد شهباززاده به لطف محرم نویدکیا بهتر شد و به شرایط خوب خود رسید و در این فصل آقای گل شد، در فوتبال بحث روانی بسیار اهمیت دارد که به لطف نویدکیا و مدیریت جدید بازیکن‌ها به بالاترین کیفیت روانی و فنی رسیدند، این کیفیت می‌تواند پاسخگوی نیاز محرم نویدکیا باشد.

زاغی نژاد عنوان کرد: یک واقعیت را باید بدون کلیشه گفت، بزرگترین سرمایه یک باشگاه هوادارانش است و سپاهان شاید بین ۳ تیم باشد که هواداران بسیار خوب و با کیفیتی دارد، هواداران باید کمی صبور باشند و کیفیت فوتبال سپاهان را ببیند که با بقیه تیم‌ها بسیار متفاوت است و نتیجه در زمین اتفاق می‌افتد.

او در پایان گفت: هواداران باید به محرم و تیم نویدکیا احترام بگذارند و مثل همیشه از تیم محبوب خود طرفداری کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار