نگاه ایران به نصف‌جهان/همشهری‌ها علیه هم

دربی نصف‌جهان یکشنبه شب بین دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در نقش‌جهان با سوت موعود بنیادی‌فر آغاز می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان درحالی در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که هر کدام به‌شدت تشنه پیروزی هستند تا گامی بلند در مسیر پیش ‌رویشان بردارند.

یک‌شنبه شب ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه نقش‌جهان نه ‌تنها نگاه اصفهانی‌ها بلکه پایتخت‌نشینان را هم به‌خود خیره می‌کند، چرا که تکلیف چند تیم دیگر با این بازی مشخص خواهد شد.

سپاهانِ این‌فصل نویدکیا با شایستگی راه بسیار زیادی را برای قهرمانی طی کرده و تنها ۲قدم تا دست‌یابی به قهرمانی ششم و پایان دادن حسرت ۶ساله فاصله دارد.

ذوب‌آهن هم که دو فصلی‌ است دنیا را تیره و تار می‌بیند برای رهایی از کابوس سقوط در لیگ بیستم به ۴ امتیاز دیگر نیاز دارد تا بدون در نظر گرفتن نتایج سایپا ماندنش در لیگ را قطعی کند.

علاوه‌ بر این دو همشهری، پرسپولیس که با ۶۱ امتیاز بر صدر جدول تکیه زده نگاه ویژه‌ای به این بازی دارد تا در صورت ناکامی سپاهان اختلافش را با این تیم بیشتر کند.

در قعر جدول نیز سایپای ۲۳ امتیازی که روز‌های سیاه‌تری را نسبت به ذوب‌آهن می‌گذراند منتظر باخت ذوب‌آهن است تا با پیروزی‌اش مقابل آلومینیوم اراک همچنان در کورس بقا بماند.

سپاهان برای بازی با ذوب‌آهن غایبی ندارد، کیروش استنلی و شایان مصلح از کمند مصدومیت رها شده‌اند و سروش رفیعی هم که هفته گذشته به‌دلیل محرومیت در ترکیب تیمش حضور نداشت آماده بازی در دربی در صورت صلاحدید نویدکیا هستند.

ذوب‌آهن هم تنها شهاب گردان را به‌دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نخواهد داشت.

این بازی مهم‌ترین دربی چندسال اخیر فوتبال نصف‌جهان است که تا حد زیادی می‌تواند تیم قهرمان و سقوط‌کننده لیگ بیستم را مشخص کند.

چهلمین مصاف ذوب‌آهن و سپاهان در اوج حساسیت و جذابیت با قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار می‌شود و فرهاد مروجی، مهدی عالیقدر و شاهین یزدانی او را در امر قضاوت یاری می‌کنند.
ناظر بازی نیز ابوطالب طاهریان خواهد بود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار