سردار هادیانفر مطرح کرد؛

سوارکردن مسافر در طول جاده تخلف است/ لزوم حمایت دولت و وزارت راه از رانندگان اتوبوس

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:راننده اتوبوسی که چند روز قبل در محور هراز واژگون شد، مسافران را در طول جاده سوار کرده که تخلف است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به واژگونی اتوبوس در محور هراز و تعداد مسافران آن اظهار کرد: بر اساس مصوبه وزارت کشور، ناوگان مسافری اجازه تردد در جاده ها را دارند و ظرفیت آن‌ها هم ۶۰ درصد است، همچنین ما اتوبوس‌ها را از جهت رعایت دستور العمل ها، ظرفیت و بار اضافی با سامانه کنترلی رصد می‌کنیم.

وی افزود:راننده اتوبوسی که در محور هراز واژگون شد، مسافران را در طول جاده سوار کرده که تخلف است. دولت باید از رانندگان اتوبوس حمایت کند، زیرا اتوبوسی که ۴۰ نفر ظرفیت دارد و می‌خواهد با ۶۰ درصد مسافران حرکت کند، متحمل خسارت می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا یادآور شد:بیشتر رانندگان اتوبوس را اجاره می کنند و مالک اتوبوس نیستند،امیدواریم وزارت راه و دولت تمهیداتی برای این کسری ۴۰ درصدی مسافران اتوبوس بیندیشند ما هم لحظه به لحظه مسیر اتوبوس‌ها را کنترل خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
رانندگان اتوبوس مسافران بدون بلیط را داخل ترمینال هم سوار میکنند و نقدی حساب میکنن تا تمام پول تو جیب خودشان بره و گیر ترمینال و صاحب اتوبوس نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
ما تو کشور آدم نخبه نداریم.نخبه قبل از وقوع حادثه راهکار ارائه می دهد.تو کشور ما اول حادثه اتفاق می افتد بعد به فکر حل آن می افتند.
نخبه های اندکی داریم که اونا هم با بی توجهی مسوولان جذب کشورهای مختلف و مدعی پیشرفت می شوند.
تایوان کل صنعت ساخت قطعات نانو در زمینه کامپیوتر و فناوری را در اختیار دارد اما ما هنوز برای خرید مرغ باید بایستیم تو صف آیا بهمون برسه آیا نرسه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
هفته پیش که بااتوبوس ترمینال رفتم شهرستان راننده به نگهبانی جلودرب ترمینال گفت 21نفر ازدرب که بیرون رفتیم 10نفردیگه منتظربودن وسوارشدن حتی محل خواب راننده هم مسافرزدند؟!
آخرین اخبار