انتقاد امام جمعه مرند از عدم تکمیل پردیس سینمایی شهرستان مرند

امام جمعه مرند با انتقاد از عدم تکمیل پردیس سینمایی گفت: این طرح از سال ۹۸ در یکی از پارک‌های مرند آغاز شده ولی متاسفانه فقط ۲۰ درصد پیشرفت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه مرند در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند از وضعیت تاسف بار سرویس‌های بهداشتی و عدم روشنایی لازم در پارک‌های مرند انتقاد کرد و گفت: شهر مرند شش پارک دارد که متاسفانه در هر شش پارک وضعیت سرویس‌های بهداشتی برای حضور خانواده‌ها مناسب نیست و مکان مناسبی هم برای نمازگزاران در پارک‌ها وجود ندارد که باید شهرداری مرند نسبت به این مسائل حساسیت بیشتری به خرج دهد و این مشکلات را حل کند تا مردم بتوانند با آسودگی در پارک‌ها کنار خانواده خود حضور داشته باشند.

 پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با انتقاد از عدم حمایت هنرمندان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکنون خیل زیادی از هنرمندان خواهان حمایت از آن‌ها برای تعالی فرهنگ و هنر این شهرستان از طریق زبان  تئاتر و فیلم هستند، ولی اداره کل استان حمایت چندانی از آنان انجام نمی دهد.

 پاشایی افزود: تمامی مشکلات فرهنگی کشور را می‌توان با زبان هنر به آسانی حل کرد و از بروز بسیاری از ناهنجاری اجتماعی جلوگیری کرد که این حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را می‌طلبد.

ناظمی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند در این جلسه شهرستان مرند را مهد حضور عالمان و عارفان دین اسلام و هنرمندان ملی معرفی کرد.

ناظمی با اشاره به قدمت وجود فرهنگ و هنر در شهرستان مرند گفت: این شهرستان با مستندات تاریخی دارای سابقه طولانی در عرصه هنر است و هنرمندان سرشناسی از این خطه در جهان شناخته شدند.

او افزود: متاسفانه بودجه سالانه اختصاص یافته برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در شان این استان نیست و از این بایت این اداره همواره نتوانسته از حضور و پتانسیل هنرمندان حمایت کافی را داشته باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.