رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان خبر داد؛

برخورد با تعطیلی‌ خودسرانه نانوایان در آبدانان

هاشمی گفت : تعطیلی نانوایی‌ها خارج از برنامه ابلاغی موجب پیگرد قانونی و کسر سهمیه آن‌ها می‌شود.

تیمور هاشمی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت : در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر تعطیلی برخی واحد‌های نانوایی در شهرستان آبدانان در طی روز‌های اخیر، اداره صمت شهرستان در طی بازیدد‌های میدانی از واحد‌های نانوایی سطح شهر و گزارش تعطیلی خودسرانه برخی از آن‌ها بعنوان مطالبه جدی مردم در اولویت نظارت این اداره قرار گرفته و پیگیری شد.

او افزود : بر این اساس در طی بازدید‌های صورت گرفته تعداد ۱۵ واحد صنفی نانوایی که برخی از این واحد‌ها در نوبت‌های صبح و عصر بدون هماهنگی اقدام به تعطیلی خودسرانه نانوایی خود کرده  بودند شناسایی و پرونده رسیدگی به این جرائم به اداره تعزیرات حکومتی  ارجاع یافت.

هاشمی ادامه داد : بر اساس دستورالعملی در جلسه آتی کارگروه آرد و نان شهرستان به واحد‌های نانوایی متخلف که اقدام به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها کرده بودن سهمیه آنان از آرد توزیعی کسر خواهد شد.

او بیان کرد : همچنین این اداره در ارتباط با کیفیت پخت نان و بهداشت نظارت‌های خود را تشدید کرده و سلامت و امنیت غذایی مردم در اولویت این مجموعه خواهد بود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.