تعطیلی طرح‌های ساحلی و تفرجگاه‌ها در آستارا

سرپرست فرمانداری آستارا گفت: به علت شیوع ویروس کرونا تمامی طرح‌ها و شناگاه‌های نوار ساحلی آستارا تعطیل می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید میرقربانی، سرپرست فرمانداری آستارا در جلسه ستاد ساماندهی سواحل در فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه آستارا در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد گفت: با تعطیلی رسمی شناگاه‌ها و تفرجگاه‌های نوار ساحلی آستارا برخی مسافران، گردشگران و شهروندان برای تفریح و شنا به ساحل می‌روند بنابراین لازم است دستگاه‌های متولی نسبت به نصب تابلو‌های هشدار شیوع کرونا و تعطیلی نوار ساحلی اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه اداره‌های مرتبط با نوار ساحلی و گردشگری در تعطیلات عید قربان از نیروی دریایی، هنگ مرزی، نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان و شهرداری در آماده باش هستند؛ افزود: با گشت‌های شبانه روزی در مناطق شنا آزاد و شنا ممنوع نوار ساحلی با هر گونه دورهمی و استعمال قلیان به طور جدی مقابله می‌شود.

سرپرست فرمانداری آستارا با اشاره به اینکه باید از ورود مسافران به ساحل جلوگیری کرد گفت: متاسفانه در هفته‌های گذشته ۲ نفر به علت شنا در مناطق (شنا ممنوع) غرق شدند.

وحید خاصی پور، رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در این جلسه افزود: برنامه‌های ورزشی و تفریحی نوار ساحلی تا پایان وضعیت قرمز تعطیلند، اما به دلیل حضور برخی گردشگران و مسافران مجبور شدیم ناجیان غریق را در ساحل مستقر کنیم.

او تصریح کرد: ناجیان غریق آستارا امسال ۲۲ نفر را از غرق شدن در دریای خزر نجات دادند.

در تعطیلات عید قربان گشت‌ها و برنامه‌های مراقبتی اداره ورزش و جوانان در ساحل افزایش می‌یابد.


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.