پیام امام جمعه واستاندار کرمان به مناسبت عید عرفه وقربان

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرمان و استاندار به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت و عید سعیدقربان پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در پیام مشترک استاندار وامام جمعه کرمان آمده است:


"بسم الله الرحمن الرحیم"


عید قربان عید تزکیه و تسلیم محض نفس در برابر ایزد یکتا است که پیام اصلی آن رد کردن تمامی تعلقات دنیوی در راستای کسب رضای خالق متعال است.

ولایت مهم‌ترین اصول شریعت بوده و مـسلمانان در طول تاریخ همواره با همبستگی، اتحاد و قرار گرفتن زیر پرچم ولایت و امامت، مسیر پیروزى و سـعادت را پیموده اند.

جامعه اسلامی برای مقاومت در برابر توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان و رساندن پیام عدالتخواهی و آزادگی به گوش جهانیان، نیازمند اتحاد و یکپارچگی است و روز عرفه و عید بزرگ قربان به عنوان نماد همدلی و برادری امت اسلامی، از مهمترین محور‌های وحدت و انسجام مسلمانان است.

بدون شک گرامیداشت این عید بزرگ در استان کرمان، پایتخت مقاومت اهمیتی مضاعف دارد.
تشریح مبانی فکری و نظری امامت و ولایت و در امتداد آن ولایت فقیه امری ضروری به شمار می‌رود و عید بزرگ قربان و آغاز دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای بیان نقش حیاتی اهل‌بیت (ع) و ولایت در جلوگیری از انحراف دین مبین اسلام است.

اینجانبان فرارسیدن عید سعید قربان، عید همدلی، خشوع و بندگی و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان جهان، ملت ایران و مردم نجیب و ولایتمدار استان کرمان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

از درگاه خداوند متعال عزت و سربلندی همه عزیزان در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهره گیری از منویات امام راحل (ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را مسالت داریم.

امید است به پشتوانه برکات معنوی این ایام خجسته در امتحان‌های الهی سرفراز و با بهره گیری از آموزه‌های دین مبین اسلام شاهد تحکیم وحدت و دوستی روز افزون میان امت اسلامی باشیم.

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند
استاندارکرمان

انتهی پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار