گفتگوی تلفنی بنی گانتس و محمود عباس

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی تماسی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، در گفتگوی تلفنی بین بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر لزوم ارتقای همکاری‌ها بین این رژیم و تشکیلات خودگردان، ارتقای امنیت و تقویت اقتصاد در کل منطقه  صحبت شد!

اسحاق هرتزوگ، رئیس جدید رژیم صهیونیستی هم امروز در گفتگوی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عید قربان را تبریک گفت.

گفتگو ها بین محمود عباس با مقامات رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که تظاهرات مردمی علیه او روز به روز  بیشتر می‌شود و مردم خواستار برکناری او هستند.

چند روز پیش، مردم در میدان المناره در شهر رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی در محکومیت تررو نزار بنات، مخالف سیاسی فلسطینی به دست نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطینی تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که در آن پرچم فلسطین را به همراه تصاویری از نزار بنات برافراشته بودند، شعار‌هایی علیه محمود عباس، رئیس تشکیلات خوگردان فلسطین سر دادند و خواهان کناره گیری او شدند.

معترضان در این راهپیمایی شعار دادند:‌ ای عباس بشنو که کرامت ما زیر پا له نمی‌شود ... صدای مظلومان را بشنو.. ما در تمامی میادین حضور داریم. ما خواهان آزادی هستیم. تو مشروعیتی نداری... ملت خواهان سرنگونی رژیم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار