سفر معاون رییس جمهور به قزوین

دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور برای بازدید از چند طرح به استان قزوین سفر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سفر به استان قزوین  ابتدا از محل ساخت پردیس فناوری آبیک بازدید کرد.

این پردیس در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار پیش بینی و طراحی شده است و  می‌تواند در ادامه به شهرک فناوری و محل استقرار انواع شرکت‌های دانش بنیان تبدیل شود.

رونمایی از خط تولید ترمینال‌های پرداخت هوشمند شرکت توسعه فن افزار توسن و همچنین بازدید از خط تولید ترموستات و کلید کولر، تقویت و تجهیزات پزشکی در شهرک کاسپین آبیک از دیگر برنامه‌های سفر آقای ستاری بود.

ستاری سپس با حضور در شهر صنعتی البرز از شرکت دانش بنیان تولیدی تهران زرنخ، محل پیشنهادی کارخانه نوآوری استان قزوین و مرکز نوآوری گیربکس شرکت نیرو محرکه بازدید خواهد کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین با حضور در قزوین، ساختمان آزمایشگاه چشمه نور ایران را افتتاح خواهد کرد.

بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک علم و فناوری، افتتاح مرکز نوآوری چشمه نور، افتتاح صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان قزوین، رونمایی از شبکه نوآوری قزوین، افتتاح مرکز مالکیت فکری پارک و افتتاح پایلوت خط بازیافت پسماند‌های الکترونیک شرکت رینو و حضور در مراسم واگذاری اراضی پارک علمی و فناوری استان قزوین، از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به قزوین است.

حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی، از دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در جریان سفر به قزوین است.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.