کمیته امداد بوشهر آماده دریافت نذر قربانی نیکوکاران است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر، با اعلام شیوه مشارکت‌های مردمی در طرح نذر قربانی گفت: مراکز نیکوکاری و دفترهای این نهاد آماده دریافت نذرهای مردم هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد رضا میری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با اشاره به اینکه آیین نذر قربانی چهارشنبه ۳۰ تیر همزمان با عید سعید قربان برگزار می‌شود، بیان کرد: افزون بر آمادگی ۱۶۰ مرکز نیکوکاری و دفترهای کمیته امداد در سراسر استان برای دریافت نذور قربانی، نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را در این زمینه به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ ، شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی و یا از طریق شماره گیری کد آنی پرداخت # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* واریز کنند.

او افزود: در این زمینه با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج، گروه‌های جهادی، هیات امناء مساجد، ستاد‌های نماز جمعه، شورا‌های زکات، دهیاری‌ها و موسسات خیریه نذور مردم در قالب نقدی و غیرنقدی (به ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان جذب خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر عنوان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته با هدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمندان، تامین حداقل یک کیلو گوشت نذری به ویژه برای سالمندان، بیماران سخت درمان، و ایتام زیرپوشش در دستور کار است.

میری، برقراری ارتباط با محل‌های ذبح دام، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی (فروش دام، ذبح و بسته‌بندی گوشت)، پیش‌بینی سردخانه و خودرو یخچال‌دار برای نگهداری و حمل گوشت‌های قربانی، نشر فراخوان عمومی و صدور دعوت‌نامه‌های اختصاصی برای جامعه هدف نیکوکاران برای حضور در قربانگاه و ادای نذر قربانی را از دیگر برنامه‌های این نهاد و مراکز نیکوکاری در روز عید قربان عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


او تاکید کرد: نذور جمع آوری شده، بلافاصله در بین نیازمندان هم استانی شناسایی شده با اولویت مناطق محروم، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.