سفر معاون رئیس جمهور به همدان و بهره برداری از بیمارستان جامع سرطان و واحدهای مسکونی محرومان

امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در همدان بیمارستان جامع سرطان و ساخت ۲ هزار مسکن محرومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان گفت: امروز با حضور محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مرکز جامع سرطان همدان و ۲ هزار مسکن محرومان در استان به بهره برداری می رسد.

او با اشاره به دیدار نوبخت با پدر شهیدان حجازی در صبح امروز افزود: مرحله نخست مرکز جامع درمان سرطان استان آماده بهره برداری است که شامل بخش‌های پرتو درمانی، شیمی درمانی وسرپایی با ۱۸۰۰ مترمربع زیر بنا است.

 شاهرخی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای این مرکز درمانی تاکنون هزینه شده است و فاز‌های دوم و سوم هم با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی اسفند امسال و اسفند سال آینده به بهره برداری می رسد.

استاندار همدان از بهره برداری و اجرای عملیات ساخت ۲ هزار مسکن محرومان در استان هم خبر داد و افزود: یش از این طرح ساخت ۳۲۵ واحد مسکن روستایی در سفر دکتر نوبخت به همدان مصوب شده بود که اکنون ۱۰۰ واحد این طرح در مراحل پایانی و آماده سازی برای بهره برداری است و بقیه طرح برابر اعلام بنیاد مسکن در چهار ماه آینده تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.